Image
TRANSFORMĂM IDEI BUNE ÎN PROIECTE DE SUCCES!

Cerinţe:
- Abilităţi de comunicare;
- Orientarea spre rezultat;
- Experiență de lucru nu este necesară, dar va  constitui un avantaj.

Responsabilitati:
- Lucru cu clienţii;
- Pregătirea mărfii pentru vînzare;
- Evidenţa documentaţiei necesare;
- Respectarea standardelor companiei.

Noi oferim:
- Pachet social deplin;
- Lucrul într-un colectiv prietenos;
- Program de lucru 5/7;
Salariu: începînd cu 6 000 lei (net).
 
Notă: În tema scrisorii indicaţi postul la care candidaţi.

Cerinţe faţă de candidaţi:
• Experienţă de muncă într-un post similar;
• Dornic de a lucra în echipă, responsabil, harnic. 

Compania oferă:
• Pachet social complet; 
• Program de lucru 5/7;
• Salariu: de la 6 500 (net).

Cerințe fata de candidat:
• Studii economice;
• Cunoștințe PC la nivel de utilizator; 
• Posedarea limbilor romana, ruse ;
• Aspect exterior placut, responsabilitate, punctualitate.

Responsabilități de baza:
• Efectuarea operațiunilor de casă;
• Lucru cu clienții companiei.

Compania oferă:
• Condiţii de muncă bune;
• Venit lunar 5 500 - 6 000 lei, mărimea se stabileşte în urma interviului;
• Oportunități pentru dezvoltarea carierei; 
• Întreg pachet social conform legislației RM.

Notă: În tema scrisorii indicaţi postul la care candidaţi.

Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare sau medii;
- Fără antecedente penale;
- Exterior prezentabil;
- Responsabilitate, spirit de atenţie.

Compania oferă:
- Posibilitatea de-a lucra într-o companie dinamică, cu o politică intensă de dezvoltare.
- Pachet social complet. 
- Salariu 5000 lei

Notă: În tema scrisorii indicaţi postul la care candidaţi.

Cerințe fata de candidat:

  • studii economice în domeniul contabilității;
  • experiență într-o funcție similară de cel puțin 3 ani;
  • cunoștințe temeinice de operare PC (aplicațiile MS Office; 1C 7.7);
  • experiență în perfectarea raportarilor contabile (fisc, CNAS, statistica etc);
  • abilități înalte de analiză și sinteză;
  • grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
  • persoană onestă, perseverentă, orientată spre performanță și rezultat.
Responsabilități de bază:
  • Organizarea, controlul și gestionarea evidenței contabile și fiscale;
  • Corectitudinea evidenței de înregistrare a documentelor primare, salarizare, deplasări, taxe, etc.;
  • Elaborarea, pregătirea și prezentarea la timp a rapoartelor și dărilor de seamă;
  • Monitorizarea modificărilor legislației contabile și fiscale în vigoare;
  • Controlul creanțelor și a datoriilor.
Compania oferă:
  • Program de lucru 5/7;
  • Mărimea salariului începînd cu 12 000 MDL;
  • Oportunități pentru dezvoltarea carierei; 
  • Întreg pachet social conform legislației RM.

Cerințe:

- Experiență în domeniul SSM, minim 5 ani;
- Posedarea certificatului de Sănătate și Securitate în Muncă - e preferabil, dar nu este obligatoriu;
- Cunoștințe avansate a Codului Muncii și a hotărîrilor guvernului privind securitatea și sanătatea muncii; 
- Cunoștințe de PC avansate 
- Limba Româna, Rusă;
 
Responsabilității:
- Organizarea instruirii interne a salariaţilor întreprinderii în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, inclusiv a instruirii introductiv-generale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă la angajarea personalului;
- Realizarea instrucțiunilor de Securitate și sănătate în muncă;
- Completarea fișelor de instruire SSM;
- Asigurarea controlului și respectarea reglementărilor legislative în vigoare privind Securitatea și Sanatatea în Muncă, Prevenirea și Stingerea Incendiilor;
- Asigurarea siguranței și protecției în muncă; 
- Intruirea angajațiilor cu privire la SSM.
 
Noi oferim:
- Pachet social deplin;
- Program de lucru 5/7;
- Salariu motivant, apreciat în urma negocierii personale;
- Conexiune corporativă mobilă.

Cerinţe:

  • Abilități analitice și de comunicare;
  • Experiență într-o poziție similară.

Responsabilități:

  • Definirea, dezvoltarea și optimizarea matricei sortimentului de produse;
  • Participarea la dezvoltarea planogramelor;
  • Organizarea procesului de achiziții a produselor și promovarea în rețe.

Noi oferim:

  • Echipă profesionistă, colectiv tînăr, atmosfera prietenoasă;
  • Conexiune corporativă mobilă;
  • Pachet social complet;
  • Salariu motivant, apreciat în urma negocierii personale.

Cerinţe:

  • Abilități analitice și de comunicare;
  • Experiență într-o poziție similară.

Responsabilități:

  • Definirea, dezvoltarea și optimizarea matricei sortimentului de produse;
  • Participarea la dezvoltarea planogramelor;
  • Organizarea procesului de achiziții a produselor și promovarea în rețea.

Noi oferim:

  • Echipă profesionistă, colectiv tînăr, atmosfera prietenoasă;
  • Conexiune corporativă mobilă;
  • Pachet social complet;
  • Salariu motivant, apreciat în urma negocierii personale.

Cerinţe:

  • Abilități analitice și de comunicare;
  • Experiență într-o poziție similară.

Responsabilități:

  • Definirea, dezvoltarea și optimizarea matricei sortimentului de produse;
  • Participarea la dezvoltarea planogramelor;
  • Organizarea procesului de achiziții a produselor și promovarea în rețe.

Noi oferim:

  • Echipă profesionistă, colectiv tînăr, atmosfera prietenoasă;
  • Conexiune corporativă mobilă;
  • Pachet social complet;
  • Salariu motivant, apreciat în urma negocierii personale.
Image
Pentru mai multe detalii apelați nr: 068 401 440, hr@market.zikkurat.md
Browse files
Size limit for each file is 10.0 MB
    captcha
    Copyright 2018 Zikkurat Market